hemma igen - bildbomb

nu är jag hemma från en underbar vecka.
va på ridläger med ebba&klara.
red samantha hela tiden, hon va bäst!

vi red :
* dressyr/markarbete
* terräng
* hoppning
* uteritt
* hela havets stormar
vet inte om det va ngt mer men..

idag som va sista dagen, va det hopptävling.
jag kom på första plats. det trodde jag faktiskt inte!

men ska inte gå in på för mkt detaljer, haha.
utan ska visa er  lite bilder ist.



jollan&hampus - kärleksparet

jag- efter att ha duschat


jollan&ebba, hoppsan&klara, samantha&jag

ebba

stephenie som rider madicken

ebba&klara
jag älskar er!

samantha



Kommentarer
Postat av: klara:)<3

En helt jävla underbar vecka , fyfan saknar alla<3



älskar diig Elin också:D<3



(fyfan vilka bilder du lagt ut på mig :o) :D<3

2010-07-04 @ 17:56:26
URL: http://klaraarvidson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0