dagen.

Idag har jag vart först i stallet.
bada och sånt med Direktörn.

på kvällen så åkte jag och citte, robin,marie,nicole och larissa ner till hamnen.
där träffa man lite alla möjliga.

men sen va det dags att säga hejdå..
har glömt att säga en sak, vi har haft en utbytesstudent.
det är typ innom skolan, men orkar inte ta det nu.
och nu ikväll så åkte dom kl.11.00..
även om det liksom inte jag som skulle va med henne och sånt så känns det faktiskt tråkigt..


nicole ("bodde hos robin"), robin , larissa ("bodde hos robin"),citte,marie("som bodde hos oss/citte")


heh här står comeniusgruppen och typ dansar? ne men dom säger "hejdå"


hehe tycker bilden ser rätt skön ut om man tittar på marie och kikki? elelr ja hennes kompis.


svenskarna som står utanför bussen och säger hejdå.


marie&jag.<3.krm sakna dig

vet att jag typ ser jätte dum ut, men aja..



nu är kl.00.13 och jag ska gå och fixa mig.
så jag säger godnatt till alla er där ute haha


Kommentarer
Postat av: ebba :)

dags att börja rösta :D

2010-06-06 @ 11:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0