toppendag+otursdag?


idag så åkte jag klara&ebba till stallet.
det va verkligen super!en av dom bästa gångerna tror jag.

men det som inte va så bra va att jag trampa i en lerhög 2ggr, asså den va typ jätte djup för hela skon fassna...

& när jag skulle hoppa upp barbacka så knuffar klara på mig (asså för att va snäll"tror jag") så jag kommer upp.
men precis då tar jag liksom i själv så jag flyger över på andra sidan!!
& nu så har jag ont i min röööv... 

orkar inte skriva exakt hur allt hände så här har ni en lista på allt vi gjorde haha :D

* tömde typ en box eller vad man ska säga.
* tömkörde zaffira för första gången.
* tog kort med dirre+lekte typ lite med han.
* fika hahah:D
* försökte lära mig jula (stavning)
* + allmänt myyyys :D

bilder:







Kommentarer
Postat av: ebba :)

hahahhaha kolla mig där Xd

värsta står o garvar :P <3

2010-06-22 @ 10:22:58
URL: http://ebbahellstrom.blogg.se/
Postat av: klara :D<3

Det va ju as kul :D <3 längtar tills torsdag :D<3



skicka alla bilderna:D<3

2010-06-22 @ 10:30:40
Postat av: Emelie's WickedTime

Oh vilken fin häst:) Påminner mig om min gamla häst:)

2010-06-29 @ 13:26:53
URL: http://wickedtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0