vem är jag ? :o

tjena allihopa! ebba här.
ni hörde rätt ! jag ska gästblogga hos elin medans hon åker skidor i österrike.
hoppas hon får en grymt bra resa.



så att ni vet vem det är som bloggar här ;)

jag heter ebba och är 14 år.
har en syster.
spelar fotboll och rider. går i samma klass som elin och vi har gått i samma klass sen 4:an.
men blev nära varandra i 6:an.
sen dess har vi varit bästisar och nu går vi i 8:an.

jag hoppade upp en klass när jag gick i nollan , för jag kunde redan räkna lite och läsa lite osv.
eftersom jag hade kollat på min syster ( vilket liv va huh )

Jag & elin har gjort många saker tillsammans , vissa lite galna vissa roliga vissa helt underbara.
så tänkte bjuda på lite nya och gammla bilder på oss..

får se vad elin säger om detta när hon kommer hem , kanske aldrig låter mig gästblogga igen
haha!

 - yes vi fikar rätt ofta ;)

 vi brukar fota tillsammans väldigt mycket.
kan ju inte påstå att det alltid kan bli så bra ..

                     

                    
 fast detta var ju bara snabba bilder innan vi skulle på bio.
    dom var ju inte "seriösa".

 
sen var det ju den dagen
då jag elin och märta var ute.
och dom hade jagat bort änder , sen kommer det 2 flygande över oss , fast jag hade gått iväg ca 5 m ifrån dom.
så ser jag hur något faller ner och dom har fått ankbajs på sig!
om jag skrattade! ( vilken tur att jag hade gått ifrån dom hihi )
 
usch ;)

kände att det blev ett ganska långt inlägg , men ta det lungt ! det kommer inte bli så hela tiden.
första inlägget so ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0