vad är det med mig...,

... idag har jag vart jätte trött. (kanske beror på att man inte gjort så mkt men..)
aja igår somna jag vid 1 .
och det känns som att jag vart uppe hela natten.. *suck*

aja.
bröllopet igår va jätte fint och bra!
det va ju malin och martin som gifte sig om jag glömt och säga det. "hästägarna" haha

lite bilder.


mina sötnosar innan bröllopet började. ebba&klara


kanske inte den bästa bilden men aja.. ;)
jag tycker att det va så gulligt att malin hade en lila/rosa klänning på sig! :')


när dom kommit fram till "stället" som vi skulle äta middag osv på.

tyvärr så blire ingen bild på mig.. hahah ne men alvarligt så har jag faktiskt ingen så haha!


Kommentarer
Postat av: bitte

Hej jag länkar till alla som röstar på min sko i Nellys Designa sko tävling



http://blogg.veckorevyn.com/pinsamt/2010/08/01/lankar/



kram Bitte

Postat av: ebba :)

jäklar va fet jag ser ut ;o !

men alla andra är fina :)

2010-08-01 @ 20:26:48
URL: http://ebbahellstrom.blogg.se/
Postat av: havva akmese

du ee fett söööt :D <333

2011-04-07 @ 20:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0