fyfan! jag va beredd på det, men inte just nu.

nä vi va små va vi som systrar.
nu har vi glidit i sär mer och mer..
men du tog hand om mig vi gjorde sjukt mkt tillsammans!
nyår , midsommar , varma sommardagar , allt!
du va en av mina första vänner , min granne , min bästa vän , min syster.

du är tjejen som alltid har ett leende på läpparna , är glad , alltid finns
nu vill jag säga t dig
att jag kommer alltid finnas för dig o jag hoppas du vet de.

du är sjukt stark!
och jag ser upp till dig . jag älskar dig!


sitter med gråten i halsen och fattar inte sanningen.

Kommentarer
Postat av: Vicki :D

hänt? :o

Finns<3

2011-01-16 @ 17:18:54
URL: http://viktoriaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0