otursvecka=sant?

jag läste i en frida tidning att "mitt" stjärn tecken kommer ha en trubbel vecka, v.25.

& igår så typ blev jag trampad av zaffira
och började blöda på fingret.
sen sov ju vi i stugan och jag typ klanta till allt.. förrutom en sak *stolt*
idag så fick jag en flis elr ngt i foten så mamma fick typ ha en liten kniv&liksom pilla ut den.
inte speciellt skönt..
sen så började mitt "sår" på fingret och vara&massa skit idag..
en annan dag i veckan gjorde jag sönder ett av mina favorit halsband..

haha kan ju fundera om det stämmer.^^


men vet inte om jga hinner blogga mer för nu kommer typ främmat.
bilder kommer ev. senare!

ha en bra midsommarafton!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0