ibland är brorsor bra! :D

idag har jag suttit och latat mig bra länge! men nu har jag fixat mig iaf hih :)

snart ska jag och citte fixa maten tills mamma kommer hem. sen så blire att åka till skövde för att träna tror jag men hoppar nog in på h&m också för att köpa mig en ögonskuggsborste, såg att dom var ganska billiga där! heh men hoppas att kvaliten är bra också :)) ha det så bra alla sötnosar<33 

haha, om ni läste rubriken så kanske ni undar lite, &jo jag menade att jag har ingen egen data utan vi har en stationär men den har typ fått virus elr nåt så jag får inte använda den försn det är borta, men som tur får jag låna min brors ena data! :D tur det. haha


ögonskuggsborste by: h&m - 19,50kr  (ska köpa^^)
någon som vet om den är bra??


Kommentarer
Postat av: Citte

Det var tack vare dig vi fick virus, klant :P

hade så bra med min data

2010-03-30 @ 13:07:32
URL: http://ingemarssonphoto
Postat av: erik

Vill du bli månadens blogg? Och samtidigt vinna 1000kr presentkort?



Du kan enkelt höja din besökar statistik genom denna blogg: www.oneluckystar.com .



Du skriver ett blogginlägg och skickar det till deras mail. Då blir den publicerad där med länken till din blogg så får du mer besökare. Dessutom är du automatisk med och tävlar om 1000kr att köpa kläder för på mahingo.com .



PS: Det är inte min blogg utan jag gör bara reklam för de så det kan börja, de behöver mer bloggare :)

2010-03-31 @ 01:03:52
URL: http://www.oneluckystar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0