lång shopping dag!

idag har det vart en ganska lång dag, men mycket rolig!
det börjar med att jag och min familj åker till Lager 157 (vet inte vad stället heter som det ligger i).
men iaf hitta typ inget där mer än en tröja :) tillskillnad från min bror som hitta massor :o haha aja.
efter vi ätit bestämde vi oss för att åka förbi ikea & a6, (egentligen va det för att mamma ville köpa en spegel och ha i hallen) men iaf så där hitta jag mycket mera! "på a6" hehe här kommer lite bilder :)



make up store hade dom jätte mycket fint smink!
en tjej hjälpte mig lite för att hitta någon fin ögonskugga typ.
hon sminka mig även :D på bilderna är det 2st ögonkuggor.

 
ögonskuggorna by: make up store 135kr/st (270kr)
det är dom färgerna som är på övre bilden .



bodylotion by: lager 157 - 40kr



boyfriend jeans by: h&m -pris?
tröja by: lager 157- 100kr


 
"inomhus jacka" by: h&m - 199kr 
linne by: carlings - 129kr  köpt igår^^

jag köpte även en lamp skärm från ikea :D
hoppas alla har haft en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0