min helg

våran data funkar nästan inte därför jag inte bloggat.
men iaf nu så !

fredagen blev lyckad!

även lördag
, då va jag med ebba , gick ner till stan lite .
kollade när dirre va med på ponnyridning.
och innan va jag med och hjälpte till på fotbollens dag.

idag så va jag , ebba &klara i stallet .
vi red sheila för första gången.
men klara ramla av och stuka handen , hoppas gmn kryar på sig<3
men iaf , dagen blev lyckad.

nu får jag försöka att hinna bli klar med svenska grejen.
ska redovisa en sak imr. har knappt börjat typ :s hahaha , oupps^^




imr äre match så kanske inte hinner blogga men det kommer nog ngt litet inlägg :)



Kommentarer
Postat av: Tricia <3

:D <3

2010-09-20 @ 19:46:58
URL: http://wearebeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0