sälen !

ta mig tillbaka!
ett sjukt gött gäng , mycket nya vänner.
alla goa skratt
allt awesome åk i backarna.
ja ALLT VA SÅ SJUKT BRA!

bilder!
 
                 
 
 

måste ju säga att jag älskar min mobilkamera. verkligen!
men iaf har massa mer bilder som jag inte hinner visa nu.

finns så himla många minnen och stunder jag aldrig kommer glömma därifrån. helt klart ngt av de bästa jag gjort!
lite saker som vi/jag/mina kompisar mer gjorde än skidor:

-jag blev invirad i toapapper! (en tävling)

-smög ut med ebba sista natten t killarnas hus och tot. sov vi 1,5timma.

-fanny ramla i trappan prc neranför matsalen där alla satt.

-ebba ramla i sittliften.

-jag dränkte en liten kille med snö *fick tvärnita , elr köra på han i backen*

-fanny H och jag sa endel pinsamma men goa kommentarer i liften..!

-vi hade godiskrig. i vårat rum..

-&en massa mer!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0