vilken dag!

jag älskar er mina sötnosar! dagen har vart underbar<3

först gick jag och mötte märta vid skolan vid3 sen gick vi till parken och mötte ebba där.
där va vi en stund och flumma och lite sånt, sen gick vi och köpte glass :g
vi satte och i hamnen typ och då kom några änder mot oss. jag börjar vifta med benet för att få dom gå därifrån. men jag slog dom absolut inte! hehe det funka inte så vi gick ut mot fyren istället och tog massor av härliga kort :D men sen precis innan vi skulle gå kom den där jävla anden och bajsade mitt på mig och märta! skratta typ ihjäl mig.

bilder:

glass i stora lass :D


märta


ebba o märta<3


ebba märta o jag



tänkte redigera en bild imorgon som ni kanke får se då.

men nu får ni ha det bäst! puss o kram


Kommentarer
Postat av: Ebba :D

fy fan va jag garva !!! :D:D:D <3

2010-04-15 @ 18:27:52
URL: http://ebbahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0