MY birthday

igår fyllde jag år:) så blev itne direkt så mkt bloggande men iaf,

lägger upp lite bilder från gårdagen.

spelade biljard och kubb.


jag under kvällen

fick blommor, haha (:

money ;g


fick manikyr eller vad man säger, men måste ringa och boka bara för mamma visste inte när jag ville gå på det.



när alla åkt hem , gick jag och mamma ut på en promenad.
det va sjukt varmt ute!


detta fick jag bla:
cykel
smink
smycken
typ muffins, fast i porslin
ett "stort" stativ
godis
tröjan (som är på bilden)
bok "räcker det om jag älskar dig?"
pengar
klocka


vet itne om det va ngt mer men detta är vad jag kommer ihåg.

nu drar jag till stallet med ebba, så alla får ha en skön söndagseftermiddag!

krammm


Kommentarer
Postat av: ebba :)

graattis igen !

och det var ju kul i stallet ;D

2010-05-16 @ 20:16:27
URL: http://ebbahellstrom.blogg.se/
Postat av: M A L I N :)

tack :D<3

2010-05-16 @ 20:44:20
URL: http://outlives.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0