omg! vilken dag :O

haha, dagen började med att plugga inför svenska provet...
men iaf sen kolla ebba om vi kunde åka till stallet(det gjorde vi,, efter lunch)


stallet
när vi kom dit fota jag lite i hagen först.

när vi ridit en stund och kommti nästan halvvägs, ser vi fredrika och hennes häst isak.
så vi rider för att möta dom.

Isak och Direktörn är typ som bästisar elr så.
så vi stod och prata och sånt när vi ser nadja komma ridandes.
så vi pratar lite med henne också.

jag står och håller Direktörn, Fredrika Isak och Nadja Bijou.
när jag hör hur Ebba säger: - Faan! Kolla Asmer kommer!
jag kollar uppåt vägen,
och i full fart kommer Asmer (en annan häst) springandes lös!
så det blev lite kaos^^ Asmer typ sparkar bak ut mot Bijou och massa annan skit.
haha ne men det va ju ganska nyttigt att va med om också ;)

men vi fick ju in Asmer, och det va inte så svårt eftersom han följde efter dom andra hästarna.

haha vilken dag!


ville och girl


zaffira

I LOVE YOU!





nu ska jag gå och lägga mig i sängen för att läsa min nya bok, har kommit 2kapitel. den är jätte bra!

puss o kram

Kommentarer
Postat av: klara:D <3

syndis att inte jag kunde va med :/ <3

2010-05-17 @ 19:23:54
URL: http://klaaraarviidson.blogg.se/
Postat av: ebba :)

hahha ja shit villen dag :o <3

älskar dig med och du får logga in på msn och skicka bilderna nu ;D

2010-05-17 @ 20:51:57
URL: http://ebbahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0