valborg-liseberg!

har ganska nyss ätit mat och lagt in bilderna sen igår.
på valborg va jag på liseberg. sjukt kul!
ist för att skriva allt nu skriver jag lite kort under varje bild ist:) .


olivia jag &fanny
börjar med spegelhuset som vi gick i. haha ganska snygga? (a
något som va lite kul va att när vi skulle gå ut. så kommer jag lite efter.. hehe aa och ni kasnke vet den där "labyrinten" med bara glas som är i slutet. jo iaf så såg inte jag om det va glas eller inte (trodde inte att det va glas) så ser jag alla stå där ute och jag ska precis börja springa till dom när jag springer in i glaset gjorde jätte ont faktiskt! ahah men rätt kul va det ju.

jag märta fanny&klara
i kön upp till höjd-skräcken. va faktiskt soligt här! :o hehe för det skulle ju regnat.



haha solar? :D i kön till höjd-skräcken

-

jag&julia
i sagoslottet, det är ju bara ett måste haha! vi är så blöta för det regnade ute.. men bara i en timma mellan 6&7 ;)
men fanny&olivia ni hade den bäste åkturen va?! x) tycker faktiskt synd om erY

jag i bussen hem.


köpte sockervadd, godis, ett halsband och söta kanin öron som va ett måste eftersom mina hemma va borta heh.. åkte väldigt mkt! men mest kanonen och balder. och typ ingen kö heller.
hinner inte skriva mer nu. men jag hoppas att klara hade en trevlig åktur i flumeride!haha

denna bilden får avsluta, men fick inte bild på alla men detta va brudarna som va : jag märta olivia klara stina fanny och julia. ack för en helt underbar dag tjejor!

Kommentarer
Postat av: jjjuulliiaa;D

hej elin fy fan hur mitt hår ser ut på bilderna men de va sjukt kul igår de måste göras om gumman. när mitt hår såg någulunda ut så va jag snyggast på liseberg :D hihi I<3Liseberg tröja + svarta kaninörn + vita shutter shades = julia :D<33

värsta gött väder oså fan va glad jag blev när de inte regna så mkt. (y)<3

/juliaaaaaaaaaa<3

2010-05-01 @ 16:45:37
URL: http://jjuliafoto.blogg.se/
Postat av: J U L I A :)

skicka bilderna på msn till mig:)<3

[email protected] (y)

2010-05-02 @ 00:11:24
URL: http://jjuliafoto.blogg.se/
Postat av: OLIVIAAAAAA

grym dag dedär (L)

vi älskar jörgen!

haha, jag tkr synd om

den där tönten :D

2010-05-02 @ 21:49:56
Postat av: JULIA:)

- vad bra :) jo min dag har varit kanon :)<3

2010-05-03 @ 16:16:11
URL: http://ypsilon.blogg.se/
Postat av: aaaantonia!

sv; hihi!

åh vak kul, liseberg!

BARA ÄLSKAR ATT ÅKA KARUSELLER, (a)

2010-05-04 @ 08:14:02
URL: http://antoniajonssson.blogg.se/
Postat av: aaaantonia!

sv; jaaa asså det är så sjuktkul! :D

2010-05-04 @ 17:12:57
URL: http://antoniajonssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0