drömmar kan bli till verklighet.

jo de är sant.
drömmar kan bli t verklighet.
trodde inte på de förens jag upplevt de själv.

men hur många drömmer inte om att ha awesome vänner.
jag gör de iaf. men jag behöver itne drömma.

för jag har dom absolut
vackraste, sötaste , finaste , gulligaste , snyggaste, klantigaste, iq-befriade , skrattigaste, roligaste, gladaste, snällaste, coolaste, nördigaste, lataste, störda, underbaraste, smartaste, najsigaste, och absolut världens bästa!dom är allt och lite till för mig




sitter på båten och äter god mat medans jag saknar er till 1000.
puss

alla ni läsare får ha de awesome!
btw har gjort ngr tidsinställda inlägg

Kommentarer
Postat av: ebba :)

vad menar du med lataste ?! det känner inte jag igen ;ooo

:D <3

2011-02-26 @ 19:29:22
URL: http://ebbahellstrom.blogg.se/
Postat av: klara;)<3

säger som ebba hah <3

men jag älskar dig och Ebba otroligt mycket , ni är BÄST <3

2011-02-26 @ 20:46:53
URL: http://klaraarvidson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0