om jag hade pengar.. tralalala..

hejhej!
jo så sant som de står i texten lite längra ner äre.
snart drar jag t österrike, vilket kommer bli skit kul!
dock trodde jag inte att de skulle bli av ,
men iaf letade fram en hel schyst mözza förut för 329kr
men hitta den på stan förut NÄSTAN samma för bara 199kr!
hihi köpte den direkt, nu behöver jag inte vänta på att den ska komma med posten heller. SWEET!

men hade gärnat klickat hem lite av detta!


                                                    
jag och mina pengar är bara inte riktigt överens..



Kommentarer
Postat av: Viktoria :)

Om den blev! :)



Haha du hade inte svarat.. ;)

Men vaaad för buus din lilla luriga unge? :D

2011-02-20 @ 11:32:52
URL: http://viktoriaforsberg.blogg.se/
Postat av: klara;)<3

sv: visst är det :DD <3



gilllaaa kläderna m.m :D <3

2011-02-20 @ 11:47:20
URL: http://klaraarvidson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0